גרפיקה למשחקי מחשב - ערן מיטשל

מרום לוגו

תחומי משחקי המחשב, אנימציה ממוחשבת, והפיקסל ארט – הולכים ותופסים מקום גדול בנפח הזמן ובעולם הדימויים של ילדים ובני נוער. התחומים הללו עוברים התקדמות טכנולוגית רציפה ומממזגים לתוכם אספקטים הקשורים לאומנות קלאסית, איור, עיצוב, יצרתיות ודמיון, וגם לא מעט עקרונות מתמטיים ומיומנויות מחשב ספציפיות.

פיתוח משחקי מחשב בתוכנת GameMaker

-לימוד תכנות בסיסי בסביבת הפיתוח דרך פיתוח משחק משחק חלל: .space shooter

-יסודת שפת התכנות – GML שפת תכנות דומה ל- java ומותאמת לפיתוח משחקי מחשב.

-אנימציה, גרפיקה ותנועה של אובייקטים גרפיים. -מבני תכנות בסיסים: לולאות, קבלת קלט, משפטי תנאי, ועבודה ישירה עם משתנים של אובייקטים בתוכנה.

-שמירת משחקים שיצרנו להפצה. -עיצוב גרפי בפיקסל ארט – עבודה עם תוכנת תכנון אפקטים בפיקסל ארט, עיצוב דמויות, עיצוב אריחים למשחקי ,2Dאשליות תלת-מימד.

-שילוב מוזיקה ואפקטים קוליים במשחקים

-נושאים מתקדמים: חדרים (שלבים במשחק), תכנות AI בסיסי לדמויות.

-פרוייקט מתקדם: תכנות ועיצוב משחק פלטפורמה

ערן מגיע מעולם פיתוח משחקי מחשב, סביבות תלת-מימד והנדסה ממוחשבת. עוסק בחינוך כ- 10שנים, במהלכן העביר הדרכות וסדנאות רבות במגוון נושאים הקשורים ליצירתיות, אנימציה ממוחשבת ותכנות לילדים, מאמין גדול במשפט "אי-אפשר להעביר את אותו השיעור פעמיים" ומקפיד לארוז ולהגיש את הקונספטים באופן שיתאים לכל ילד ולמה שמהדהד בעולמו הפנימי. רואה בסביבת למידה קבוצתית הזדמנות מצוינת עבור הילדים ללמוד ולתרגל מיומנויות רגשיות של שיתוף פעולה, אנרגיה חיובית והתמדה אל מול קושי. כשהוא לא מלמד הוא עסוק בחקר חלומות, בהכנת פסטה טרייה ובשאר מטלות היום יום הבלתי נמנעות 🙂

illigal text removedilligal text removed